perjantai 29. kesäkuuta 2012

29.06.-12 Virossa, jälleen kerran.

Oon tosiaan ollu täällä möksällä taas 2 viikkoo ja kolmas pitäs vielä kestää.
Ei vaan niiku olis eilen ollu mahtavampi päivä !

Ensin mp hajoo, sitte nukun pari tuntii, sitte koulussa kaikki menee iha päi mäntyä ja sain vihamiehenki vieressäni istuneesta neidistä koska tönin sen työtä vahingossa vähän väliä, sitte mun sinne kouluun annettu levy, mihin olin ladannu kuvat, olikin tyhjä ja jouduin lähettään ne kuvat niille sähköpostilla, enkä päässy nukkuun, sitte mun sähköposti on estetty .... no lähin sitte nukkuun koska alko mennä hermot ja sitte parin tunnin päästä äite tulee herättään, et ''et sit päässy sinne kouluun''..................
Ehkä tää päivä si kulkee vähä paremmi, nukuin 14 tuntia, sain sähköpostini takas eikä oo VIELÄ mitään pahaa tapahtunu ..sain jopa uusia vaatteita ! :3


Turkoosit on aidot converset ja punaset on vaan jotkut paskat tennarit mitkä makso 2€ :DD
nää turkoosit tennarit ostin jostain kaupasta missä oli uusia ja vanhoja vaatteita, makso jopa hurjat 2,50€ Siellä oli tänään joku alennus, että kaikki vaatteet makso sen 2,5€


Tälläset ''haalarit'' oon tosiaan aina halunnu ja nyt mä sitten sain ne :D Makso muistaakseni 14€ näyttää kauheen leveiltä tosta alhaalta, mutta sitä ne ei oo :D



Kaks edellistä paitaa ostin samasta paikkaa kun ne turkoosit converset


Kaks edellistä paitaa ostin samasta paikasta kun seuraavat shortsit ja ne tuli yhdessä, hinta oli jotain kympin luokkaa.

Shortsit, kympin luokkaa kans.

näitä normi t-paitoja on siis toi turkoosi ja valkonen, valkonen tosiaan näkyykin tuolta turkoosin alta vähäsen. Hinta oli jotain 4€/kpl Alemman kuvan paita samasta kaupasta ja tais olla saman hintanenki.

Hassun näkösiä on kyllä kuvat :DD näyttää paljon leveemmiltä noi vaatteet tosta alakulmasta, kun en saanu ylhäältä päin otettua kuvia :/ mutta kivoja vaatteita on :33

Piti laittaa Saku äsken päikkäreille, niin ei meinannu nukahtaa sitten millään, mut heti kun laitoin John Lennonin Imagine soimaan niin rauhottu ja nukahti melki saman tien. c:

Porukat oli ostanu mulle ja sakulle sellasen jutun millä saa isoja saippuakuplia, mut en mä osannu D: sain sillä vaan paljon sellasia normikokosia. Saku tosin ei osannu ollenkaa ku se oli vähän liian innoissaan siitä :D Siellä se sitten juoksenteli niiden kuplien perässä kun tein niitä c: Välillä toi poika osaa kyllä tosiaan olla harvinaisen ärsyttäväkin, nyt ainakin kun sillä on kyselyikä.

Oon tosiaan taas rakastun uuteen näyttelijään, mutten nyt ala täällä kaikille kertomaan herran nimeä ;__;; kysykää toki jos kiinnostaa, en vaan saata kertoa sitä ;;);)););) Tietysti parhaille kerron :3 okeiokei ei siitä sen enempää.
näytin Sakulle kyseisen herran kuvia yks ilta, tai no se katto kun selailin tumppua, niin sitten se sano aina hyi, sit totesin sille vaan et ''se on nam, eikä hyi'' ja äsken kun Saku oli menossa päikkäreille se vaan ''näytä mulle taas sen nam-miehen kuvia ja soita mulle sitä musiikkia'' :DDD ai että meinasin kuolla.

Voisin tässä alkaa kirjotteleen taas vähän useemmin C: Olin jo melkein unohtanukkin että mulla on tällänenkin :DD
Ostin tosiaan uuden kirjankin :3 Ja tosiaan ihan englanninkielisenä c: Oon lukenu jo jopa yhen luvun ja voin sanoo, että on kyllä hyvä :_:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti